and I found this boy...

Jag drömde om Alfahannen i natt. Han höll sig i bakgrunde och räckte fram ett paraply till mig. Fastän det var strålande sol. Undrar vad det betyder...?
Han sa upp sig för en månad sedan i alla fall. Alfahannen. Jag saknar honom lite. Våra morgonstunder tillsammans. När han kommer förbi, lika... Alfa... som alltid. Sätter sig ner med sitt morgonkaffe och håller mig sällskap. Pratar med mig om sex, musik, tjejer och killar, sin fru, musik, taktiker, jobbet, förållanden. You name it. Nu är han i alla fall inte kvar. Det märks.

Men jag har hittat mig ett substitut. Flirten. Han var extra snygg och gullig idag. Han hade på sig en grön T-shirt som framhävde musklerna. Det var lite svårt att koncentra sig emellanåt. Han stod och pratade med mig i en kvart igår. Kallade mig för en ängel, som han alltid gör och stod och skojade och larvade sig.

det är synd och skam att han inte är så skarp. Det finns inget intellektuellt utbyte what so ever. Ibland är det som att prata med... jag vet inte... någon som inte riktigt hänger med alla gånger. Men han är fin... Flirten... Och det kan jag fan behöva. Ett sista äventyr innan jag flyttar iväg. Som min kära sambo sa; "Äh, vad fan liksom. PRATA kan man ju göra med sina tjejkompisar."

Kommentarer
Postat av: nora

åhh flirtar! ja det är synd när den intellektuella attraktionen saknas liksom. men kul ändå. här kommer ju nästa bara tjejer in tyvärr. va bra då får jag ju gratta dig ju!! puss

2008-08-15 @ 15:41:27
URL: http://kanskeenhund.blogg.se/
Postat av: F

Jag håller med, PRATA kan man göra med nån annan. Och det kan vara sjukt roligt med nån som spelar upp Matt Damon-scener för en. Samt säga saker som man kan håna dem för efteråt. (Exempel: "Man skulle ju kunna säga 'inte styvaste kuken i bastun' istället för 'inte skarpaste kniven i lådan'!") MOAHAHA. Skit i de smarta. du behöver ju inte bli ihop med honom.

2008-08-15 @ 18:13:39
URL: http://fridensliljor.blogg.se/
Postat av: a.

Åh mina fina flickor! Ni förstår precis vad jag menar och vad jag vil höra! Och Matt Damon-scener är något jag kan se fram emot. Om Flirten ens vet vem Matt Damon är...

2008-08-16 @ 18:23:03
URL: http://sheshep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0