if you and I are such good friends, how come making a pie for bob's this hard? if you and I are such good friends, how come you couln't tell me that's what we are doing?

Jag ska berätt om resan. Ikväll. Eller imorgon.
Nu är jag tom. Helt slutkörd. Natten spenderades på flygplatsen och sammanlagt fick jag kanske två timmars sömn. Så det är nog det. Jag är bara jättetrött. Eller så är det vädret. Jag har vant mig vid närmare 40 graders värme och solsken. Att komma hem till till Sverige och detta baltväder som befinner sig på helt fel ställe är inte roligt. Så det är säkert en blandning. Trötthet och omställning. Jag var jätte-, jätteglad när jag kom hem. Skickade mail till många som var frågande. Var nöjd. Sen märkte jag att jag var helt ensam.
Verkligen helt med bara mig själv.
Jag märkte att V åkt hem till sig, att ingen är kvar på min våning. Att 3 är upptagen och att det regnar så himla mycket. Jag har inte varit ensam en enda gång på sex dagar. Jag har inte haft "inget speciellt att göra" på evigheter.
Sova. Och ju mer jag tänker på det står det mer och mer klart för mig. Jag behöver sova och ställas om. Efter det kommer jag vara lika peppad som jag var för två timmar sedan.

Kommentarer
Postat av: Miriam

hej astrid! jag skriver mest en kommentar för att jag vill påvisa att jag finns i bloggvärlden! men jag saknar dig och vi måste höras snart för vi måste ses innan du åker! lova mig det, puss och kram din ärade vän sveddi-luring.

2008-08-07 @ 00:15:28
URL: http://ingridmiriam.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0