Crash Boom Bang (Long Road to Ruin)

Och det var verkligen det jag gjorde efter jobbet (precis med andra ord). Hem till MP som jag bestämt mig för att våldgästa några nätter nu (tack tack), handla mat för att bidra med något och sen såg jag soffan. Stort taktiskt middtag I'm sure, för nu kan jag inite för mitt liv komma upp härifrån. Mina fötter känns som om jag har gått i stilettklackar på kullerstenarna i närmare en vecka. Vilket jag inte gjort. Men jag har jobbat. I två dagar. Så det är inte berättigat att vara såhär sliten i kroppen. Inte efter en fyra dagars helg ute på landet. Men här ligger jag nu, okapabel till allt vad rörelse, nytta och action heter. Vilket inte är jättesmidigt. Magen vrålar av hunger och jag stinker jobb (kaffe + vanilj+ svett + mjölk + desinfektionsmedel + ajax) och mitt hår är smutsigt och fett. Det bästa med att vara hos MP är kanske badkaret. det sämsta med badkaret är att jag inte ligger i det nu. Suck..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0