tredje gången gilt

Nej jisses jag vet inte. Kalla det för renovering om ni vill. Det var dags. min förra blogg blev för jobbig. Jag hade roligt många stunder. det finns fina inlägg och fina kommentarer jag vill spara, men tillslut blev det inte bra alls. Jag är trött på koderna som börjar klinga dåligt. Trött på för många som kan koderna. Trött på att bilderna försvinner och blir dumma. Trött på att bli trött.

Så jag börjar om. Ny blogg, nytt kapitel. Oskrivna blad. Det låter ganska skönt faktiskt.



Det är här jag sitter nu och försöker lista ut hur just denna blogg kommer fungera. Min fot gör ont efter olyckan för en vecka sedan, men jag har slutat tänka på det. Anledningen till att jag överhuvudtaget kommenterar foten är för att jag precis råkade sätta mig på den.

om sju timmar ska jag vara påväg till jobbet. Kanske kommer jag försent. Igen.

ps. M:elle F; Jag tänkte på ett av dina inlägg när jag namngav min blogg. Först tänkte jag att den skulle heta "passiveagressiva", men jag tyckte det lät för destruktivt. tack för finheten. ds

Kommentarer
Postat av: Joanna

jag gillar nya bloggen. senast igar tankte jag pa att det ar fula gronsaker pa den gamla. och pa tal om dansen: i host ska du iaf dansa bade balett och jazz med mig. lisa tyrell ar lararen, dance house pa talbot st ar lokalen och fantastiskt ar resultatet! alskar det. gar tva ganger i vekcna och du kan ga med mig i host! hon ar asbra. puss

2008-06-19 @ 00:54:05
Postat av: a.

Joanna: Absolut! Självklart! Fan vad bra!

2008-06-19 @ 16:20:46
URL: http://sheshep.blogg.se/
Postat av: Frida

Dublin alltså. Fuck, vad Sverige kommer vara tomt utan dig.



Och jag gillar också nya bloggen! Snygg! Och lite rörd blir jag ju, när du fått inspiration av mig... PUSS

2008-06-20 @ 22:20:57
URL: http://fridensliljor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0