I've never seen you looking so lovely as you did tonight



I söndags var James sista dag på jobbet. Vi gick ut och tog en öl efteråt. Vi pratade om allting och ingenting. Han var ledsen. Glad för att sluta jobba och kunna fokusera på sig själv och sin utbildning och kollektion. Ledsen för att andra aspekter av livet gjort honom besviken. Lady in Red spelades när han gick. Det kändes passande. Han höll med. Gav mig en kyss på kinden och lovade att ringa, och förse mig med samples från hans kommande kollektion. Jag tvivlar på att något av de utlovade sakerna kommer inträffa, men det var en fin tanke han ville ge mig. Jag tog emot.

Idag har det varit kallare än någonsin förut. Och blåsigt. Kylan kan jag hantera. Blåsten tål jag inte.

Kommentarer
Postat av: Miriam

Åh, dudu. När kommer du till sverige? känns som ljusår sedan vi sågs nu! puss jag saknar dig och hoppas ni är välbehållna där borta!

2008-11-11 @ 23:43:15
URL: http://ingridmiriam.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0