It's business time!

E kommer hem. Hon sitter i soffan och pratar med mig. Hon haller pa att avsluta med X innan hon aker. De har tagit manga turer fram och tillbaka. Igar satt jag i hennes rum tills klockan var sa mycket att jag blev forvanad att jag fortfarande hade oppna ogon. Nu ar man gammal... laggdags fore tio...

Nar jag gick med E in till stan idag borjade det regna. Fel. Forsa. Vattnet spolade bort smutsen pa gatorna. Fimpar samlades i stuprannorna. Tiggarna pa broarna satt och blev till degiga blota klumpar. Jag tankte pa dem darhemma. Nar vi satt pa balkongerna i huset och var skyddade fastan regnet oste ner. Hur vi satt och rokte och drack te och tankte att det var livet pa en pinne.
E och jag motte upp med X. Vi skakade hand, han och jag. Han var lang. Jag fick vrida upp huvudet for att mota hans blick. Jag tycker alltid att det kanns sa komiskt. Taker pa hur det ar att kyssa folk som ar sa mycket langre. For det mesta ar killarna jag traffar bra nagra centineter langre an mina 178. Hur blir det annars? Hukar de sig jattemycket? Maste man alltid sta pa ta?
Fransykan och S kom till mig nar jag suttit sjalv och last i trekvart. Vi satt pa ett cafe pa affarsgatan. Kristallkronor i taket och roda sametsstolar.

Jag fragar E hur hon kanner sig. Hon sager att hon inte kommer vara bitter. Nar det var bra var det riktigt bra, och att de stunderna ar varda ett fint avslut. Att allt ar utrett och att de kommer ses igen innan hon sticker. Kanske redan imorgon nar hon och jag ska ut. Kanske moter vi upp honom. Jag fragar om det ar en san bra ide? om man verkligen ska blanda in en utgang och alkohol med ett avslut pa ett forhallande. Hon sitter tyst en stund och sager sen att allt inte behover vara sa dramatiskt egentligen. Det kanske ar ganska enkelt nar man tanker efter. Hon rycker pa axlarna.

... och sex ar ju alltid roligt. Man vet ju aldrig nar man far det igen..



Kommentarer
Postat av: En Älskarinnas Bekännelser

Man kan alltid stå på tå :-)

2008-10-16 @ 09:15:35
URL: http://secondlady.blogg.se/
Postat av: Elle

Man måste stå på tå. Ibland räcker inte det ens. Då får han böja sig. Och ibland, då får man se till att ha med sig en liten låda.



Jag står alltid på tå när jag kysser nån, jag räknar med att jag inte når annars...

2008-10-16 @ 11:21:57
URL: http://reflektionutifran.blogg.se/
Postat av: signe

man får stå på tå. och han får huka sig. Det är ett litet projekt, att få det att funka, faktiskt. hehe.

2008-10-17 @ 23:54:19
URL: http://kanskeenhund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0